סערה בארה"ב • האם טראמפ עודד לפגוע בקלינטון?

    דוד לזר 2 Comment on סערה בארה"ב • האם טראמפ עודד לפגוע בקלינטון?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המועמד הרפובליקני לנשיאות דונלד טראמפ מעורר שוב סערה, זאת לאחר שלכאורה אמר אמש (שלישי) כי בעלי נשק ימנעו מיריבתו הדמוקרטית הילרי קלינטון לשנות את התיקון השני לחוקה המאפשר להם להחזיק בנשק באופן חופשי.

    הדברים שעוררו את הסערה – נאמרו  על ידי טראמפ בנאום בחירות בווילמינגטון, בצפון קרוליינה, לדברי טראמפ: "הילרי רוצה לחסל את התיקון השני לחוקה, ממש לחסל, אם היא תיבחר, ותקבל את הזכות למנות שופטים, לא יהיה דבר שתוכלו לעשות בנידון".

    טראמפ הוסיף בנאומו: "אך אנשי התיקון השני לחוקה, אולי לכם יהיה מה לעשות, אני לא יודע".

    פעילים של קלינטון מיהרו לגנות את דבריו של טראמפ ואמרו כי "זה פשוט מאוד. הדברים שטראמפ אומר מסוכנים. אדם ששואף להיות נשיא ארצות הברית לא יכול לעודד אלימות בשום מצב".

    אולם מנגד, במטה טראמפ דחו את הטענות ואמרו כי "זה נקרא כוח האיחוד. אנשי התיקון השני הם אנשים בעלי רוח נהדרת, והם מאוחדים באופן יוצא דופן, מה שנותן להם כוח פוליטי אדיר. השנה, הם יצביעו באחוזים גבוהים ולא עבור הילרי, אלא עבור דונלד טראמפ".

    מייקל היידן, בכיר לשעבר ב-CIA התייחס אף הוא לסערה ואמר כי "אתה לא אחראי רק על מה שאתה אומר, אתה גם אחראי למה שאחרים שומעים", אמר והוסיף כי דובר נוסף פרט לטראמפ אמר מסר דומה באותה עצרת. "אותו דובר עומד לעבור חקירה על ידי השירות החשאי".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אם בהתחלה עוד היה נראה שבחירתו לנשיא מובטח, הרי שלפי מה שנראה עכשיו הבן אדם הזה לא הולך לעבור את אחוז החסימה,
      ובאמת שהוא מגזים, יקבלו שם נשיא בסוג של ארדואן, וחבל כי הוא היה יכול להיות אחלה נשאי לישראל

    2. 1

      בארה"ב אין שום סערה, זה רק כמה עיתונאים בארץ שהחליטו לכתוב "סערה! סערה!", רק כי הם לא הבינו אתה מה שטראמפ אמר.